Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/dvh/public_html/libraries/cegcore2/gcloader.php on line 63
Vrijwilligers gezocht!! - Dartvereniging Houten

Beste leden,

Dartvereniging Houten gaat net als 2 jaar geleden weer een Open Houten organiseren in de sporthal naast Eddie's. De editie van 2014 was een enorm succes met ruim honderd deelnemers, waaronder toppers als Alan Norris, Aileen de Graaf, Jermaine Wattimena en Remco van Eijden en natuurlijk winnaar Appie Hammouchi.

Uiteraard willen we van de volgende editie weer een enorm succes maken. Vele handen maken licht werk en daarom zijn we nog op zoek naar leden die willen helpen met de organisatie van dit evenement. Heb je organisatietalent en lijkt het je leuk om met een groep enthousiaste mensen een groot evenement neer te zetten, neem dan uiterlijk vrijdag 18 maart contact op met het bestuur van de vereniging (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of via de bekende andere kanalen.

We zien de aanmeldingen graag tegemoet!