Afgelopen dinsdag was er, zoals iedere dinsdagavond, weer de dinsdagavondranking bij Café Eddie's. En waar de deelnemers normaal allemaal afkomstig zijn uit de regio, hadden we nu ineens Matt Clark, alias Superman, op de deelnemerslijst staan. De voormalig kwartfinalist op de Lakeside en de World Matchplay was een weekje in Nederland en had zin om een toernooitje te gooien. Het grappige was dat weinig mensen dit echt doorhadden, simpelweg omdat ze niet wisten wie de beste man was. Superman loopt natuurlijk ook al een hele tijd mee en zijn beste resultaten zijn al meer dan 10 jaar gelden geboekt.

Maar niettemin kan Clark nog altijd een behoorlijk pijltje gooien en dat liet hij dinsdagavond ook zien. De poule kwam hij moeiteloos door en leek ik één rechte lijn op weg naar de finale, maar rekende buiten onze eigen Arnold Faverus. De speler van Eddie's Eagles maakte er in de halve finale samen met Clark een waar spektakel van waarbij Arnold uiteindelijk met 3-2 aan het langste eind trok.

Ook de finale won Arnold van Ron van Swol. Hij bleek dinsdagavond duidelijk de sterkste en meest constante.