Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/dvh/public_html/libraries/cegcore2/gcloader.php on line 63
LACO dames plaatsen zich voor finaledag - Dartvereniging Houten

Afgelopen zaterdag werden in sporthal De Corlaer in Nijkerk de playoffs gehouden voor de LACO. Met 4 dames is DV Houten goed vertegenwoordigd in het LACO damesteam. Saskia, Petra, Sandy en Cynthia gingen dus op weg naar Nijkerk om de kleuren van de DBMN te verdedigen.

Voor de dames is het een bijzonder LACO-jaar, omdat een flink aantal speelsters komend jaar niet meer beschikbaar zal zijn voor het LACO-team van de DBMN. Alle reden om nog eens goed te vlammen dus.

Op voorhand was de verwachting dat deze playoffs weinig problemen op zouden leveren. Maar dat moest nog wel even worden waargemaakt natuurlijk.

In de eerste wedstrijd werd overtuigend met 8-3 gewonnen van Friesland, waarna het onderonsje tegen Rivierenland op het programma stond. Voor Petra een aparte wedstrijd omdat zij volgend seizoen voor Rivierenland zal spelen. En ook Rivierenland moest er met 8-3 aan geloven. Tot slot werd Rotterdam nog even met 8-1 terzijde geschoven.

Vol overtuiging hebben de dames zich geplaatst voor de finaledag die komend weekend plaats zal vinden. Daar moet het karwei afgemaakt worden door de titel te prolongeren.

Wij wensen Saskia, Petra, Sandy en Cynthia veel succes volgende week.