Op 12 februari 2017 organiseert DV Houten in Sporthal De Molenwiek Eddie's Open Houten 2017. Een grot singletoernooi voor spelers van alle niveau's. We starten het toernooi met poules, waarna een winnaars- en verliezersronde volgt. Dit toernooi wordt één van de grote dartevenementen die de komende maande plaats gaan vinden bij Café Eddie's/De Molenwiek. En daar wil je natuurlijk bij zijn!

Het toernooi start om 12.00 uur en het inschrijfgeld bedraagt EUR 10,-, En vanaf nu is het ook daadwerkelijk mogelijk om je in te schrijven. Dit kun je doen via de inschrijf-knop op de pagina van Eddie's Open Houten op deze site. Op de dag zelf kun je nog tot 11.30 uur inschrijven. Dan bedraagt het inschrijfgeld EUR 12,-

Ook deze editie van de Open Houten staat er een goed doel centraal, waarvoor we geld gaan inzamelen. Dit keer is dat het Hospice Kromme Rijnstreek. Het hospice biedt haar gasten tijdens de laatste fase van hun leven een plaats om in alle rust en veiligheid te verblijven en om afscheid te kunnen nemen van het leven wanneer dit thuis, in de eigen vertrouwde omgeving, niet meer mogelijk is. Vrijwilligers spelen de hoofdrol in de organisatie van het huis. Tijdens het toernooi zullen verschillende acties worden georganiseerd om geld voor dit doel in te zamelen, maar direct doneren mag natuurlijk ook. Dit kan via de donatie-knop en deze vind je naast de inschrijf-knop.

Wij hopen jullie allemaal te zien op 12 februari!!