Straight Arrow nét geen divisiekampioen - Dartvereniging Houten

Straight ArrowAfgelopen zaterdag trokken de mannen van Straight Arrow naar Oudewater om zich te meten met de andere kampioenen van de 4e divisie en zo een ticket te bemachtigen voor de landelijke divisiekampioenschappen.

De eerste partij tegen Bierelier 5 ging gelijk tot het gaatje. Bij een 3-3 tussenstand moest de teamronde de beslissing brengen en helaas ging deze verloren. Vervolgens moesten achtereenvolgens Padoc Prutsers en Titatops eraan geloven. Deze 2 teams werden gedecideerd aan de kant geschoven met 6-1. Tot zover uitstekende resultaten natuurlijk. In de laatste wedstrijd bleek No Limit met 5-2 een maatje te groot waardoor Straight Arrow kansloos was voor het divisiekampioenschap,

Uiteindelijk ging Bierelier 5 er met de titel vandoor en mogen zij zich in Nijkerk melden voor de landelijke divisiekampioenschappen.

Niettemin een prima prestatie van de mannen van Straight Arrow!