De Proclaimers sluiten aan bij DV Houten - Dartvereniging Houten

[caption id="attachment_1227" align="alignright" width="300"]IMG-20160524-WA0004 Boven: Rick Brakkee, Bo van de Bildt, David Paap Onder: Berry van Rooyen, Gert Jekel, Kevin van Burken[/caption]

DV Houten is een nieuw team rijker: De Proclaimers zullen vanaf volgend seizoen de onder de vlag van DV Houten uitkomen in de 1e divisie. Het team bestaat vooral uit veel bekende gezichten. Zo zijn Kevin van Burken Rick Brakkee afkomstig van Eddie's 1 dat er na dit seizoen helaas mee ophoudt. Verder is Bo van de Bildt regelmatig (nadrukkelijk) aanwezig op de dinsdagavond rankings en neemt hij zijn oud-teamgenoten Gert Jekel, David Paap en Berry van Rooyen mee naar DV Houten. Ook deze heren zijn graag geziene gasten bij Eddie's. De heren kennende zal het tweewekelijks op de maandagavond een enorme dolle boel worden bij Eddie's.

Wij heten De Proclaimers van harte welkom bij de vereniging en wensen hen veel succes volgend jaar!