Promotie, promotie!! 2x Mango's, 1x Chaos - Dartvereniging Houten

Na het succes van het kampioenschap van Straight Arrow, valt er nog meer te vieren deze week. Er zijn wel 3 teams die inmiddels promotie veiliggesteld hebben:

Mango's 1 degradeerde vorig jaar uit de derde divisie en net als Straight Arrow heeft dit team eigenlijk niets te zoeken in de vierde divisie. Het was behoorlijk spannend aan het eind van de competitie, maar uiteindelijk werd op de laatste speeldag promotie naar de derde divisie veiliggesteld.

Mango's 4 begon zonder verwachtingen aan de competitie, maar gaandeweg bleek dat ze prima bovenin de 5e divisie meedraaiden en het werd snel duidelijk dat promotie tot de mogelijkheden behoorde. En op de laatste speeldag gebeurde dit ook, Mango's 4 is volgend jaar actief in de vierde divisie.

Het Chaos Team promoveerde ook naar de eerste divisie en daarmee promoveert het team voor het vierde jaar achter elkaar. Toch blijft men met een klein katertje zitten, want heel het seizoen werd met Yuuup om het kkampioenschap gestreden en dit werd de laatste weken jammerlijk uit handen gegeven. Maar ook Chaos zien we volgend jaar terug in de eerste divisie.

Alle teams gefeliciteerd met jullie prestaties!!