Clubkampioenschappen - Dartvereniging Houten

Afgelopen zondag vonden (voor de tweede keer) de clubkampioenschappen van Dartvereniging Houten plaats.

Bij de KOPPELS wist het duo Ron van Swol en Kevin Van Burken de titel te pakken door in de finale het sterke koppel Gertjan van Herk en Eric Van Meerveld met 3-2 te verslaan. Derde werd het duo Dennis Vd Berg en Danny Wever. De herkansingsronde werd gewonnen door Hein Scheffer en Robert Link, die met 3-0 te sterk waren voor Martin Schwartz en Hilco Joling.

Bij de singles was het wederom Ron van Swol die de hoofdrol opeiste. Hij volgt met zijn 3-1 overwinning op Danny Wever de kampioen van vorig jaar, Mark Speekenbrink op. Edwin Hoogendoorn werd derde, de sterk spelende Martin Schwartz vierde. In de herkansingsronde was het Timo Kos die er met de winst vandoor ging. De speler van team Bull's Tail won in de finale van Hein Scheffer. Derde werd Hilco Joling, die jeugdtalent Mark Collignon versloeg.

De jeugd, die elke donderdag van 19 tot 20:30 training krijgen bij DV Houten, speelde voor de eerste maal ook haar eigen kampioenschap. Brian van Tuil won al zijn wedstrijden en werd daarmee de eerste verenigingskampioen bij de jeugd. Jordi Mulder werd tweede, Dylan Hesling derde, Mark Collignon vierde en Bart Hetebrij vijfde.