Verenigingskampioenschappen DV Houten - Dartvereniging Houten

Op zondag 28 februari is het zover. Dan zullen we voor de tweede keer in ons bestaan gaan strijden om de titel 'verenigingskampioen'. In 2015 wist Mark Speekenbrink de titel op te eisen. Hij nam een beker in ontvangst en de 'wisselschaal', die hij zal overdragen aan zijn opvolger... of wellicht pakt 'Het Beest uit Best' de titel wel voor de tweede keer. Dit jaar heeft hij veel meer concurrentie, want Dartvereniging Houten heeft inmiddels al meer dan honderd leden!!!

Ook de titel bij de koppels belooft een spannende te worden. Wie volgt duo Mark en Mark op? Of prolongeren zij hun titel?
Deelname staat open voor ALLE LEDEN van DV Houten en is gratis. Bij het koppeltoernooi (start:11:00u) dien je je in te schrijven met een ander lid van de vereniging. Heb je geen koppelpartner maar wil je toch deelnemen, geef dit dan even aan zodat we kunnen kijken of wij je kunnen 'koppelen'. Het singletoernooi zal waarschijnlijk rond 13:00u starten. Het jeugdtoernooi (kinderen tot en met 17 jaar) begint rond 16:00 uur (onder voorbehoud). Locatie zal zijn Eddie's Sportcafé, Papiermolen 3a in Houten.

Inschrijving staat vanaf nu open, je kunt (bij voorkeur) reageren op deze mail maar ook kun je op de speeldag zelf inschrijven tot 10min voor de starttijd.

Er zijn diverse prijzen te winnen tijdens het toernooi. Naast de bekers voor de podiumplekken en de 180's en hoge finishes is er ook een Kraker-finish prijs. Voor elke finish tussen 61 en 99 krijg je een (lootje, en dus een) kans op deze geldprijs.

Tot zondag 28 februari!