Danny Wever slaat toe in 8e Friday Night Dartzz - Dartvereniging Houten

Weliswaar ging de eindoverwinning van de 8e Friday Night Dartzz niet naar Danny Wever, de tweede periode was door een nette 2e plaats wel een prooi voor de captain van Het Chaos Team. Deze door Kris Boer gewonnen editie stond in het teken van de strijd om de tweede periode. Danny had 3 punten goed te maken op teamgenoot Dennis van de Berg en een lastige poule voor Danny zorgde ervoor dat beide heren elkaar al in de kwartfinale troffen. En eigenlijk kwam dit Danny wel goed uit, want bij winst verzekerde hij zich ervan dat Dennis geen punten meer zou kunnen halen. Het werd een wedstrijd, waarover binnen Het Chaosteam nog lang nagepraat zal worden. Dennis noemt het de meest onverdiende overwinning ooit, maar Danny lacht ondertussen in zijn vuistje, want de overwinning was met 3-2 voor hem. Doordat Danny vervolgens doorstootte naar de finale, wist hij het gat naar de koppositie in deze periode te overbruggen en mocht zich aan het eind van de avond periodekampioen noemen. Schrale troost voor Dennis is dat hij nog altijd de koppositie inneemt in de totaal stand van de Friday Night Dartzz. Vanaf volgende week begint weer een nieuwe periode. Alle standen en statistieken zijn weer op de site terug te vinden en wel HIER!