Kom uit je winterslaap! - Dartvereniging Houten

Zo, en het is weer tijd voor iedereen om uit zijn winterslaap te komen. Want na 3 weken zonder competitiedarts gaat het feest aankomende week weer beginnen. Het is de laatste speelweek van de eerste helft van de competitie, dus na deze week weten alle teams ongeveer waar ze staan. En wat ze te doen staat om degradatie af te wenden of promotie veilig te stellen.

Over het algemeen doen de teams van DV Houten het in ieder geval heel behoorlijk en zoals het er nu voorstaat, kunnen we aan het eind van het jaar één kampioensfeestje en enkele promoties vieren. Een aantal teams is echter nog verre van zeker van lijfsbehoud en zal alles op alles moeten zetten om niet onder de spreekwoordelijke streep te belanden. Hopelijk hebben de beide wk's iedereen geïnspireerd om meer te trainen en gaat dat in de tweede competitiehelft zijn vruchten afwerpen.

Het competitie programma en alle uitslagen zijn bijgewerkt en zoals gebruikelijk vind je die hier. Iedereen heel veel succes komende week en daarna!