Danny Wever wint Friday Night Dartzz 7 - Dartvereniging Houten

Afgelopen vrijdag werd na een korte onderbreking weer afgetrapt voor avond nr 7 van de Friday Night Dartzz. Het eind van de 2 periode komt in zicht en een paar spelers deden wat ze moesten doen om toch nog uitzicht te houden op het periodekampioenschap. Zo wist Danny Wever de ranking te winnen door in de finale Victor van de Werf met 4-1 te verslaan. Omdat leider in de 2e periode Dennis van de Berg niet verder kwam dan de kwartfinale, bedraagt zijn voorsprong in de 2e periode nog slechts 3 punten op Danny. Ook Henk Hanssen Sr., Lars Keizer en Tino Sturkenboom maken theoretisch nog kans om periodekampioen te worden, maar het ziet ernaar uit dat het een strijd gaat worden tussen Dennis en Danny.

Ook in de totaalstand kroop Danny dichter naar lijstaanvoerder Dennis toe. En ook Tino deed goede zaken door de halve finale te halen. Ook hij verkleinde hiermee zijn achterstand op Dennis. Tot slot nog een klein succesje voor Lars Keizer, want hij noteerde een 157 finish en verdringt daarmee Tino, die 150 had staan, in het HF-klassement van de 1e plaats.

Wil je alle cijfers en standen weten? Kijk dan even hier en hier.