Edwin Hoogendoorn wint dinsdagavondranking - Dartvereniging Houten

De dinsdagavond DVH Herfst Ranking zit er weer op, de winnaars zijn bekend en de prijsuitreiking heeft plaatsgevonden op dinsdag 5 januari 2016 voorafgaand aan de start van de DVH Winter Ranking 2016.

Er was een redelijke opkomst deze ranking van gemiddeld 12,53 deelnemers per avond met een totaal over 15 avonden van 188 deelnemers, 42 verschillende met 7 prijswinnaars. Zoals bekend van de 15 mogelijke deelnames tellen de 12 beste voor de einduitslag heb je er minder deelgenomen dan 12 dan tellen ze uiteraard allemaal mee.

Het niveau van deze ranking was hoog dat blijkt wel uit de feiten, zoals 49 finishes boven de 100, wat te denken van 88 x 180 en ook niet mis waren de 39 bull finishes.

De uitslag is:

1. Edwin Hoogendoorn
  2. Richard van den Berg
  3. Willem Landman

Meeste 180'ers: Willem Landman (14)

Hoogste finish: Robert Schuil (158)

Meeste Bull finishes: Edwin Hoogendoorn (8)

Inmiddels is de winterranking van start gegaan en we hopen daar wederom veel darters te mogen begroeten.