Lars Keizer wint het Hersttoernooi chez Eddie's - Dartvereniging Houten

Waar Lars Keizer vrijdag nog net naast de winst van Friday Night Dartzz greep, was hij zaterdag de sterkste bij het herfsttoernooi bij Eddie's. Met een opkomst van 20 man, was de opkomst aardig en er werd nu en dan een heel behoorlijk niveau gegooid. In de halve finale was Lars Keizer met 3-2 te sterk voor Max Werdler in een zinderende partij van hoog niveau. In de andere halve finale was Danny Nesselaar duidelijk te sterk voor Willem Landman, bij wie de pijp na een fantastische kwartfinale een beetje leeg leek.

De finale werd vervolgens een redelijk eenvoudige prooi voor Lars die met 3-0 van Danny won. De finale van de verliezersronde werd een prooi voor Fred Sens die met 2-1 te sterk was voor Jeroen Sopers.

Er was wederom erg geslaagd en gezellig en uiteindelijk ging rond 2.00 uur het licht uit bij Eddie's.