Uitslagen week 7 - Dartvereniging Houten

Week 7 zit er weer op en bijna alle uitslagen zijn bekend en staan op de competitiepagina. Een paar opvallende uitslagen deze week: Mango's 4 leed de eerste nederlaag van het seizoen en ging met 6-3 onderuit in Gouda bij de Royal Clowns, overigens de trotse koploper in de poule. Mango's 1 daarentegen denderde met 9-0 over Pirates 1 heen. En dat zonder Mariska, want die was maandag om 19.45 uur zo flexibel om om 20.00 uur in Eddie's te staan om in te vallen bij Straight Arrow, die door ziekte met 3 man waren komen te staan. Helaas ging deze wedstrijd met 5-4 verloren. Chaos boekte weer een overwinning in de jacht naar promotie door De Schrobbelaars met 7-2 te verslaan. Voor Arfos Drgons zat het niet mee. Er werd met 5-4 van Beasty Boys verloren. 5 van de 9 partijen eindigden in 3-2 en helaas gingen er daarvan 4 naar de Beasty Boys. Alle uitslagen van afgelopen week vind je HIER!