Uitslagen Martin van Ramele Trofee - Dartvereniging Houten

Laten we met het goede nieuws beginnen: Op voorhand waren 7 teams al zeker van een plek in de volgende ronde. Weliswaar met een bye, maar dat mag de pret niet drukken. De 6 teams die wel in actie moesten komen, presteerden wisselend. Straight Arrow deed wat van ze verwacht mocht worden en wist met 6-3 te winnen. Dat daar een kratje bier tegenover stond vanuit @Mango's 2 heeft wellicht voor wat extra motivatie gezorgd. Ook Bull's Tail wist een spannende partij naar zich toe te trekken door de bierronde te winnen. Eddie zelf zorgde notabene voor het beslissende punt. Pooltime haalde helemaal een huzarenstukje uit. Eerst lieten ze de tegenstander uitlopen naar 4-1 om vervolgens genadeloos toe te slaan en de partij met 5-4 over de streep te trekken.

Dan het slechte nieuws: Arfos Dragons kampte met wat personele moeilijkheden. Uiteindelijk wisten er toch vier spelers (plus een tweeling in aantocht) op de been gebracht te worden. Helaas wilde het niet lukken en werd de partij in de bierronde verloren. Andartica kreeg een enorm pak slaag, waar wellicht niet op gerekend was en verloor met 8-1 (waarschuwing: scorebordjournalistiek). Let's Play speelde een spannende partij wist deze jammergenoeg niet over de streep te trekken. Ze verloren met het kleinst mogelijke verschil 5-4

Conclusie is dat bij de loting in Nyon nog 10 teams van DV Houten in de pot zitten. Zodra de loting verricht is, zal deze uiteraard HIER te vinden zijn. Op die plek vind je ook de uitslagen van de afgelopen bekerronde.