Niets te doen dit weekend? - Dartvereniging Houten

Dan kun je altijd nog een potje gaan darten. Een kleine greep uit de toernooien in de regio:

DV Houten organiseert iedere vrijdag een ranking: Friday Night Dartzz bij Eddie's Sportcafé. Inschrijven kan tot 19.50 uur, het toernooi start om 20.00 uur. Inschrijfgeld bedraagt € 2,- voor leden en € 2,50 als je geen lid van DV Houten bent.

Zaterdag begint de Poortdijk-ranking weer bij De Poortdijk in IJsselstein. Het in een cyclus van 9 maandelijkse toernooien en 1 finaledag. Inschrijfgeld bedraagt 5 euro en het toernooi start om 12 uur.

Zondag vindt in 't Snookertje in Bussum de 2e HOSS-ranking plaats. Deelname is mogelijk voor iedereen van 16 jaar en ouder. Je hoeft geen lid van de DBMN te zijn om te doen. Alleen leden komen in aanmerking voor de CLOD. Inschrijfgeld bedraagt 5 euro en inschrijven kan vanaf 11.15 uur. Meer info vind je op de website van de DBMN.