Uitslagen week 1 - Dartvereniging Houten

De eerste competitieweek zit er weer op en alle teams zijn in actie gekomen. De eerste verenigingsderby werd in deze eerste week al gespeeld. In Mango's nam DVH @Mango's 1 het op tegen DVH True Blue. Het was een emotioneel beladen gevecht, waarin met name de dames briljant gooiden. Uiteindelijk ging de overwinning met 6-3 naar @Mango's 1.

Verder kenden de Dragons een sterk begin van hun eerste partij in de Eredivisie tegen DCU 1, maar helaas duurde de wedstrijd net even wat te lang. Een 4-2 voorsprong werd weggegeven en uiteindelijk gingen de 5 punten mee naar Utrecht.

Eddie's 1 had last van Double trouble en kon het goede spel van de bekerweek geen vervolg geven, wat resulteerde in een 2-7 verliespartij. Straight Arrow, Bull's Tail en Andartica zijn daarentegen uit de startblokken geschoten met respectievelijk een 8-1, 7-2 en 7-2 overwinning.

Alle uitslagen van week 1 vind je HIER