Anne Dorrestijn wint Gesloten Midden Nederland - Dartvereniging Houten

Op zaterdag 6 januari vond in Sporthal De Watergoor in Nijkerek weer het Gesloten Midden Nederland plaats. De mogelijkheid voor alle darters van Midden Nederland om zich te kronen tot de beste speler van de DBMN. En er was een groot succes te noteren voor DV Houten. We weten natuurlijk dat ze een aardig pijltje kan gooien, maar dat Anne Dorrestijn de Gesloten Midden Nederland zou gaan winnen, hadden maar weinig mensen voorspeld.

Toch wist Anne, die normaalgesproken haar pijlen gooit voor Let's Play, de titel te bemachtigen. In een sterk bezet damestoernooi met voornamelijk LaCo-speelsters wist Anne door te dringen tot de finale. In de weg naar de finale versloeg ze achtereenvolgens regerend kampioene Anneloes Menger en Saskia van Zoeren om vervolgens in de finale met 4-2 af te rekenen met Diana van Houten.

Wij feliciteren Anne met dit geweldige resultaat!!