Week 1 van seizoen 2018/2019 staat voor de deur en de Eagles gaan deze competitie met vertrouwen in. Dit wordt mede gevoed door de goede resultaten van de spelers op verschillende toernooien deze zomer.

Vooral Arnold maakte deze zomer grote indruk door Matt Clark te verslaan op de ranking, de ranking verschillende keren te winnen en ook nog een finaleplaats bij 't Snookertje te behalen. Peter werd bij ditzelfde toernooi overigens uitgeschakeld door de latere winnaar.

Ron won een paar keer op dinsdagavond en was de sterkste bij het Open CHC in Den Bosch. Ook op de Open België liet hij goed spel zien al sneuvelde hij al in de 2e ronde. Eric scoort weer als vanouds en is in deze vorm niet bij the houden. Ook Gino gaat steeds beter gooien. Bij hem lijkt vertrouwen het sleutelwoord. Hans heeft het deze zomer rustig aan gedaan, maar toen hij zijn pijlen weer oppakte gooide hij binnen no-time een 170-finish.

Het ziet er allemaal goed uit dus, al moet je altijd afwachten hoe het gaat als het o het echie is. Met dit team moeten we in ieder geval wel in staat zijn om mee te strijden om promotie naar de Eredivisie.

De eerste wedstrijd is aanstaande woensdag om 20.00 uur bij Eddie's tegen de Break Out Outsiders.