Het bestuur van DV Houten is met enige spoed op zoek naar 2 kascommissarissen. De kascommissie controleert in aanloop naar de Algemene Ledenvergadering of de financiele administratie van de vereniging op orde is en of deze weergeeft hoe de vereniging er financieel voor staat. Afgelopen 2 jaar heeft Tom Erwich deze controle uitgevoerd, echter wordt een kascommissaris voor maximaal 2 jaar benoemd.

Er wordt naar 2 mensen gezocht. Eén die de controle uitvoert en één die reserve wil zijn voor het geval de eerste om wat voor reden dan ook de controle niet uit kan voeren. Het is handig als je een klein beetje gevoel voor cijfers hebt, maar je hoeft niet over veel boekhoudkundige kennis te beschikken. De tijdsbesteding in ongeveer 2 dagdelen per jaar, wat in oktober/november zal zijn in aanloop naar de Algemene Ledenvergadering.

Heb je interesse om dit te doen, stuur dan even een mailtje, waarin je je interesse kenbaar maakt naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Een kascontrole is voor de vereniging iets dat noodzakelijk is en we hopen dan ook van harte dat enkele leden bereid zijn een klein deel van hun tijd hiervoor op te offeren. Je helpt hiermee de vereniging en al haar leden, dus meld je snel aan!