Nadat de rookwolken van de barbecue van gisterenavond weer opgetrokken waren, was het vandaag tijd voor de laatste G-darts van seizoen 2018-2019. Met 21 dolenthousiaste deelnemers werd het weer een waar feestje en werd er fanatiek met pijlen op en soms net naast de borden gesmeten. Vandaag hadden we ervoor gekozen om te starten met een potje tactics, wat ook door de betere darters best pittig gevonden werd.

Hierna was het tijd voor pauze, een drankje, muziek en dans. Er werden tijdens de Pauze 3 schitterende karaoke acts verzorgd door enkele deelnemers die het toch maar durfden om de microfoon te pakken en met onder andere Guus Meeuwis mee te zingen. Na de pauze was het tijd voor een partijtje. En waar ze op de meeste banen nog druk aan het gooien waren, deelde Edwin op baan 1 alvast wat bekers uit en riep de darters op zijn baan uit tot kampioenen.

Allemaal heel leuk en aardig maar vandaag gold dat er alleen maar kampioenen waren. En daarom ontving iedere deelnemer aan het eind van de middag een heuse oorkonde omdat ze heel het jaar deelgenomen hebben aan deze serie G-darts.

Zoals altijd was het weer een feestje om deze middag te begeleiden. We danken iedereen die dit seizoen meegeholpen heeft dit tot een succes te maken, maar in het bijzonder Jeroen Sopers en Mieke Hartman, die namens de vereniging bergen werk verzetten om dit mogelijk te maken en ook Jos Ackema van Van Houten & Co voor het werk dat hij hierin gestopt heeft. En natuurlijk last but not least Ed Uytewaal voor het beschikbaar stellen van de ruimte en het verzorgen van de sfeer en muziek. En volgend seizoen zijn we gewoon weer terug!!