Zoals iedereen weet, hebben we gisteren de seizoensafsluiting van DV Houten gehouden met een barbecue bij Café Eddie's en het was beregezellig. Nadat het buffet om 20.00 uur eindelijk geopend was, dromden de 23 aanwezigen samen rond de compacte bakplaat die goed beschut tegen weer en wind buiten opgesteld stond. Ed had gezorgdvoor een ruim assortiment aan vlees, brood en salades en in mum van tijd werd er door iedereen heerlijk gesmikkeld. Na het eten bleek er nog voldoende animo om een klein toernooitje te spelen, want hé: we blijven darters. Gertjan van Herk toonde zich hier de sterkste, of minst slechte, net wat je wil.

Al met al was dit een mooie manier om het seizoen 2018-2019 af te sluiten en zeker voor herhaling vatbaar. We gaan nu genieten van een lange zomerstop, waarin de dinsdagavondranking gelukkig gewoon doorgaat voor degenen die het darten niet kunnen laten. Op naar het volgend seizoen!