Afgelopen zondag zijn bij Cafe Eddie's de clubkampioenschappen van DV Houten gehouden. Om 11.00 uur trapten de koppels al af om uit te maken wie zich een jaar lang het beste koppel van DV Houten mag noemen. Uiteindelijk mochten Virgil Berrevoet en Hilco Joling het in de finale opnemen tegen Henk Hansen en Gertjan van Herk. Virgil en Hilco trokken hierbij aan het langste eind en mogen zich een jaar lang het beste koppel van DV Houten noemen.

Bij de singles gingen alle ereplaatsen naar spelers van Eddie's Eagles. De derde plaats was voor Gino Helder, die nadat hij door teamgenoot Arnold Faverus in de halve finale was uitgeschakeld, wat moeite had om zich op te laden voor de wedstrijd om de derde plek. Toch wist hij nog de nodige triples uit de hoge hoed te toveren en dat was genoeg om de derde plek voor de neus van Gertjan van Herk weg te kapen. De titelstrijd ging tussen Eric van Meerveld en Arnold Favrus. Arnold schoot uit de startblokken en Eric kwam wat later op gang. Arnold vergat echter de dubbel te gooien en dat deed Eric wel, waardoor Eric toch nog de eerste leg won. Hierna ontspon zich een boeiend gevecht. Arnold begon alle 7 legs met een score boven de 100 en was scorend heel sterk. Eric was inmiddels echter ook op stoom en de legs gingen gelijk op. Van 2-0 werd het 2-2 en 3-3 en in de 7e leg toonde Eric zich de sterkste. Eric mag zich dus een jaar lang clubkampioen van DV Houten noemen. Hiermee komt de wisseltroffee voor het 5e jaar op rij in handen van een (ex-)speler van Eddie's Eagles.